Selamat Ulang Tahun Yg Ke 5.....



pismp mtpm1 (2004-2005)




gambar2 akue time mula2 kat maktab dulu..len kan (pada sape yg rase cm xslesa aku publish pic ye,aku mintak maap deh)

pejam celik pejam celik dah 5 thn aku kat klate nie...for those yg 1st intake tuk 1st batch nie,19 julai 2009 genap 5thn kte mulakan idup sebagai guru pelatih..korang ingat lagi tak??(rasenyer sume maktab same). tingat akue mula2 jejak kaki kat maktab kb..pakai baju biru muda (kalu xsilap) ngan tie kelabu (akak akue beli kat mydin)time tu xkenal sape2 ag..cume zaid jer coz dulu dia satu sekolah ngn akue..yg aku ingat muka2 time ak daftar klu xsilap pen(tme tu dia ngn family dia duduk dlm dewan,skema sgt!), shuhada (dak KS dulu skrg kt mktb ilmu khas) ngn sheen (dak maths dulu skrg kt maktab tengku bainun)..ape2 pon dalam 5thn ni...byk benda yg akue blaja..dari segi akademik...sosial..komunikasi..mcm2 la..ade yg pahit ade yg manis...besela kan lumrah idup..hope aku kan jd manusia yg lebih baik, kuat dan berguna di masa hadapan supaya ak dpt harungi sume dugaan dan cabaran yg bakal menimpa diri aku..aminnnn.....(tibe2 teremo sket..huhuhu)

9 comments:

~kenit~ said...

comeynye sume.................comeynye.....xterkata sb comey2 sgt sume....innocent gilos muke....comeyyyyyy;)

ZuH@iLieY said...

happy birthday!!!!!!!!!!
slamat ulang tahun....xda wat makan2 ke?
ajak la cohort 3 skali:)
hehhehehehe

LeE said...

hahah!xder la...juz wish2 cmtu jer...xder bajet nak wat..huhuhuhu

ZuH@iLieY said...

la.....yeke....
buat la.
kitorang sponsor air....
hehe
nanti korang dah nak grad....mesti kitorang rindu u all...

BluezRebelz said...

teringat zmnn kurus time foundation..hahaha

forevershashasha said...

haha..
dolu2 kurus2 aje..
skg da makin sehat...
hehhe

LeE said...

besela....hati senang..makan kuat r...he3..

aiNJai said...

hahahhaha...
muka ko mmg suci...

LeE said...

yeke...skrg dh xsuci ke..he3..

Post a Comment