Akue Ke Yg Buat??



amacam, cantek x ak wat?creative x? hahahahah! sori2..terkoya seketika...huhuhuhu...tapi betul la akue yg wat...tapi dengan bantuan member2 tercinta la...klu aku nak wat sorang2..kompem! xjd..he3...ak mmg xpandai...actually, nie sket jer jer side yg ake wat..ahad and isnin ade bebdak dari IPG islam dtg melawat kelas aku, maths garden n maths lab..ala2 cm sebagai contoh tuk dorang la..so, dak ak ditugaskan tuk hias kelas. meh ak cter serba sket ttg keje yg akue wat nie..

1st thing, ak ditugaskan oleh grup aku tuk wat bahagian "pupil's works"...
tuk hiasan..korang tgk bunga,ladybird n rumput..sumer tu idea apis..he3..ak mmg blurr,tapi aku yg wat la ek..ak yg warnakan sumer tu..he3...

tuk hasil keje budak bg ikan tu(collage),adalah sumbangan dari syai..budak2 ye wat..
puppet, origami books ngn batu kat bwh tu lak sumbangan dari norma..budak2 ye wat gak..
pastu topeng kucing lak adalah sumbgan dari nadzrah...juga hasil keje budak2 ye..

byk tul kan hasil keje bebudak....yerla,tajuk ye pon "pupils' works" kan...he3...
(eh,keje bebudak akue xde ke?nampk sgt akue mls wat xtvt ngn budak2..he3...)


So, terima kasih pada sume yg telah menolong akue secara lansung dan xlansung dlm menyiapkan corner..maap pada sape2 yg akue xtersebut namanyer kat sini.

(sajer jer aku xnak sebut name bob kat atas tu..hik3..)

ARIGATOGAZAIMASHITA!!!
d^_^b

10 comments:

ZuH@iLieY said...

nice....
comey...
boleh la buatkan untuk saya pula ya..
hahhahahah

LeE said...

hahahah!bleh3...kte wat kelas khas nanti ek..

ZuH@iLieY said...

oohh...kene ada kelas khas pulak...
mmg special treatment ni...
haha
ni macam mural ke?

LeE said...

eh..bukan free tau..berbayar..hahahah!
bukan mural..lukis n lekat jer...guna crayon..

bob_arie said...

Sampai ati ko x tulis nama aku kat atas skali.....Ko patut letak tajuk post ni 'BOB YG KREATIF'...Dah la tu, siap mntak bayaran kat org lagi tu utk ajar bende nih...Mana bahagian aku...???...WAKAKAKA

LeE said...

ko diam la bob..

bob_arie said...

warghhhhhh....x adil...

BluezRebelz said...

wess bunga tuh aku gunting..mana royalti aku?? nak NAMA gak...harharhar ^_^

ZuH@iLieY said...

hahaahhaha.....
gadoh plak.....
tu la adli..kene tulis nama sore2 nih....

LeE said...

adoyai.....ok2..special thanks to brader bulezrebelz..coz tolong guntingkan bunga2 tu sume..jasamu ttp ku kenang..

Post a Comment