"KisaH Aku Dia & TeH Beng"


amacam?cantek tak?credit tuk sape yg amek gambar nie..huhuhu...sape ek...kte tggu sape yg nak ngaku nanti..he3...nape aku publish gambar nie?sj...sj nak bgtau yg akue nie suke gler minum teh ais a.k.a. teh beng..suke tahap gaban la..aku bg tajuk kat gambar nie sbg.."kisah aku dia dan teh beng"..pic sini amek time aku lepak kat pantai kemayang..thn lepas rasanyer...dulu slalu lepak kat sini..best..xramai org..leh release tension(Kononla..)...moral of the story..jgn minum teh beng byk2..he3...nape?sbb...ayah aku marah...dia cakap xelok klu minum susu pekat byk2.. xsihat...he3..

(sape "dia" kat atas tu ek?sj jer nak wat gempak..he3)
(hp aku kat depan tu..tp xnak cter pasal hp tu)

6 comments:

Ain said...

salam...memang depa ni suka teh beng. tiap kali rehat, kirim teh beng satu. tapi memang betul kata ayah hang, xelok minum susu pekat2 sangat. better be careful

LeE said...

hahahah!bek mak cik...ops!sori...

Cikgu Ije said...

lepas ni order teh o beng je tau!~

LeE said...

je...tgh mencuba la nie...try minum teh o beng plak..

ZuH@iLieY said...

waduh2 nostalgic lagi tuhhh!!!!
uish...sy suke gak teh beng ni

LeE said...

he3..

Post a Comment