Akue XDer Seni Sgt.. Tp Ade Gak La Sket2..


yg penting aku siap awal dari dorang..he3..



amcam,ok x? he3..



akue yg wat tue..


ntah ape2 aku nyer tajuk nie kan..huhuhu...cmnie kat kelas td pas abis kelas PJ susppose ade Kelas BI.tapi madam maheran xmsk..so,zulatfi a.k.a. zul selaku ketua kelas yg baru dilantik dlm beberapa minggu nie mengarahkan kami sume menghias kelas (terskema la plak..) then grup aku ditugaskan tuk menghiaskan bahagian tepi kelas..so, td la..sarah ngn dak pompuan yg len ade ajar ak ngn dak2 laki yg len wat dadu guna ketas A4..susah tau..1st thing kena wat 6 bahagian dulu..yg tu ok la..ak leh wat (shuha yg ajar). tapi bila masuk bab nak memasang tu...berpeluh jugak..susah weh! mmg aku xder seni la nak wat benda2 cmnie..xnmpak...huhuhu..tapi aku cube jgk.......akhirnye! berkat kesabaran yg amat tggi dpat jugak aku wat..tapi tula..hampir sejam br leh wat satu..he3...tp yg penting jd kan..so, ak try wat kali kedua..tuk yg kedua nie cpt sket la..muga dh pehe key..he3...tapi yg tragis nyer...huhuhu..yg tragis nyer bila aku dh pandai wat dorang lak ckp xjd nak guna dadu tu...tukar plan...huhuhuhu..sedih tul..

9 comments:

apistakkisah said...

aku lagi tak berseni (hanya perasan ada seni) :(...apa pun tetap suka gunting...haha

LeE said...

menggunting tu pon salh satu seni gak tau!

ZuH@iLieY said...

wahhh..
bole la ajaq kami lak eh...

LeE said...

bleh3..kte wat kelas nanti ek

Ain said...

lame2 berseni la klu dh selalu buat

LeE said...

yerla tu ain oi....huhuhuhu

aiNJai said...

aku adalah pelajar yg pantas belajar. sgt cepat pandai dlm membuat perkara2 seni ni (koya lebey)...hahahhaha

LeE said...

a'a..pantas sgt...kagum akue..hahahah!

bob_arie said...

kalu buat lama2...makin rosak la seni tu....

Post a Comment