Rutin D Rumah...

rutin ak di rumah agak membosankan lah..huhuhu..xde yg menarik sgt pon...asyik wat benda yg same jer tiap2 hari..pg bgn cm bese(for sure mak ak yg kena gerak)pas mandi sume lepak2 tgk tv..kemas umah sket(mmg sket gler r..)kul 1 g amek adik ak kat sekolah..pastu smbg tgk tv.kul 2lak g antr adik ak g skolah ag(kelas fardhu ain)then terus g amek adik aku sorang ag kat sekolah menengah plak..blk tgk tv ag..klu rajin ak g cc..mlm pon tgk tv or dgr radio..huhuhu..tu la benda yg aku wat tiap2 hari..boring tahap gaban la..tp nak wat cmne..cume yg best time mkn la!..he3..sedap weh..xde pantang2 nyer kat umah..muka pon dah gatal2..argh!! lantak lah..yg penting aku puas..he3..ape jer mak aku masak mesti sedap...xder nyer yg xsedap...korang pon sama kan..actually bila ade yg bosan ade jugak yg best nyer...pe2 pon...SAYA SAYANG RUMAH SAYA!!! (cam iklan tv plak)

1 comments:

forevershashasha said...

haha...
nnti bila dah abeh cuti..
anda akan merindui saat2 boring ni..
hehe
so enjoy la keboringan tu..

Post a Comment