BIG ditunda!!!!!!!

Alamak!!!!cmner nie??ak dah set dah mind aku nie nextweek bukan tuk blaja..tup2 Mr.Su bgtau td BIG ditunda la plak...pastu tarikh plak xdiconfirm ag..susah tul..cmne nie ak nak g jalan2 pasnie...terpaksa la plan blk..hu3..eh,jap3..korang tahu ke ape tu BIG?klu sek2 cikgu ak tak kisah...mesti tahu nyer...yg bukan nie...ok2...ak bgtau..BIG stand for Bina Insan Guru...cam camping la..benda wajib bg setiap guru..suppose nextweek ak ngn kwn2 kena g tasik kenyir...spttnyer...huhuhu..ak smlm siap g beli torchlight ag..knon2 nak guna la nanti..he3...tp nmpknyer kena simpan dulu la...actually,xsedia sgt pon nak g camping yerla...masuk jer sem baru nie terus nak g...otak pun xsempat nak setting ag...ape2 pon ak kena get ready tuk BIG nie..chaiyok2!!bob..kte kayak same2..hahahah! d^_^b

7 comments:

Ain said...

salam...B.I.G was postponed...he'eh, ari tu kate nak kayak ngan aku?confused...tp xkisah pun ngan sesape

apistakkisah said...

ek...aku kena p jugak ke BIG?

LeE said...

tuk apis...
klu hg rasa stud b.ed math,jom..klu dak..xyah..

tuk ain..
ngn bob ajak2 ayam jer..syyyyy..jgn bgtau bob ek..he3..

Ain said...

salam...dah tukar template nampak...
so sweet...

LeE said...

as sweet as a tuannyer la..he3..

bob_arie said...

Adlee..baik ko berkayak ngan aku...kalu ngan ain nnti, MESTI kayak ko bocor lagi. Ain bukan nyer pandai pilih kayak pun...ASYIK bocor jer..(walaupun baru sekali pernah b'kayak) . HAHAHAHA...

LeE said...

tapi aku takut nanti ak sorang jer dok kayuh..hahaha

Post a Comment