Nite Market Punya Barang...




korang rase benda ape nie..cube teka...mangkuk tingkat?salah....pinggan mangkuk?xtepat..mangkuk tandas??terus off side! actually,ak pun tak tahu gak..hahahah!tp cm pinggan la..chinese nyer pinggan..tp tuk hiasan la...sj jer ak nak tunjuk kat korang sume..ritu time cuti ak g lepak umah member aku kat penang...mlm tu ye bwk la aku g mkn kat bt feringgi(last aku g klu xsilap b4 UPSR).then lepas mkn ye bwk aku jalan2 kat nite market area ctu. katanye(klu dia tipu kira aku pun tipu la)nite market tu popular especially tuk pelancong.aku tgk mmg rmai pelancong.so, jlan2 aku...byk brg cm tuk perhiasan la...time jalan2 tu ternampak pinggan tu..cm cntek gak..tambah2 warna merah lak..mmg aku geram.he3..ak men beli jer..blom pikir ag nak letak kat maner..last2 letak atas meja nie jer...benda lain aku tak beli..3jam kat situ,tu jer aku beli..he3...

5 comments:

uto laut said...

ca ne nak makan lie dalam pinggan leseh gitu?huhuhu

ZuH@iLieY said...

wow....
banyak tuh..meh kasi satu keping..

LeE said...

tuk hiasan jer uto..klu mkn susah la..setakat benda bergoreng lwh r..tp cm syg lak...he3..


1set ade 3 keping..cantek...he3..

Ain said...

salam...klu dh minat merah, sume memg cantik

LeE said...

salam..eh, cik ain kte cm tahu2 plak..he3...

Post a Comment