Kisah Hitam (xla hitam sgt..tp leh thn la)





kalu leh zoom nampak r koyak2 kat baju ngn sluar tu..

tadi pas smayang maghrib sempat gak la aku kemas2 baju aku..tiba2 ternampak la baju ngn sluar ni..tingat kisah hitam..cewah!mane tak nyer..baju ngn sluar nie la akue pakai time aku "cium" kete estima akhir bulan 1(2 3 hari b4 besday aku). kisah nie berlaku 5bulan yg lepas.. ari kejadian(jeng3..)pas makan kat yus..tergerak ati nak g cabang 3 jap..konon nyer nak g cr paper ngn majalah..pas siap beli terus blk r..time tu sume housemate aku da blk umah..then..smpai jer kat depan simpang kedai makn yus tue..ak nmpk la ade satu kete estima nie..tak perasan lak kete tuk nak masuk simpang..ak bajet dia nak msk ke tgh jalan jer..ak pon pecut cm bese jer...smpai jer dekat..kebabom!(sound effect jer..xla meletup smpai thap ni)ape lagi..terseret ak kat jalan raya..jatuh sebelah kiri...thank god..selamat tak kena tindih ngn moto aku tu...time tu rmai org kat kdai mkn..so,dorang cepat angkat ak ke tepi(tima kasih tuk yus n sape yg tolong time tu)..nak jadi cter aku laggar kete doc husm..ape ag..terus ke husm la...time te dia nak amek anak dia kt faris petra..time lam keta dia ckp aku slah coz dia ckp dia dh kasi signal..ak plak prasan dia tak duduk kt tgh line..tp tepi jalan..dats y aku tak expect dia nak msuk simpang...last2 settle dia baiki kete dia aku baiki moto aku...nak jadi cter gak time 2hp ak kong..tapi sempat antar msj kat housemate..so,dorang dtg r amek ak kt husm(thanks guys!),,time nak blk umah tu sempat ag tau stop kt kdai minum air..luckly la luka xdalm...tapi sakit gak time MA tu cuci..yerla...cm xder perasaan jer ia wat..yg aku nie bukan men berkerut muka..huhuhu...nasib la ak blk kg esoknyer..bukan mlm tu(time tu nak cuti raya cina)tapi mlm tu "menyanyi" jugak la bila ubat tahan sakit da abis.....ape2 pun yg penting aku selamat even still ade ag parut tue..nie la pengalaman pertama ak excident..moral nyer...pakai la topi keledar..serius klu ak xpakai helmet..entahlah..maybe aku dh xtulis kat sini..huhuhu...

6 comments:

forevershashasha said...

xtaw pon ang penah accident..
hehe..
blog dh bertukar rupa..
lawa2..hehe

LeE said...

yeke...xtau ka...he3...bulan 1 ritu..xteruk mn pon..

ZuH@iLieY said...

la hai...
kesiannya....
seb baik xda kemalangan jiwa

LeE said...

trauma gak kejap..he3...

Ain said...

salam...tukar template lagi...but this one sgt sesuai n simple

LeE said...

salam..yeke...ade org tu nasihat suh tukar..dats y tukar..he3..

Post a Comment