SaJe Jer nie....

Aku suka lagu nie bukan ja sebab melodinya..tp sbb liriknya gak..sedap sgt..kisah seseorang yg cuba pertahankan cintanya tp di akhirnya jalan terpaksa mengalah sbb dia tahu cinta tu xbleh dipaksa..(eceh!tetiba rase cm mamat jiwang lak..huhuhu)

Dengar Bisikku..

Kadang aku berfikir, dapatkah kita terus coba
Mendayung perahu kita, menyatukan ingin kita
Sedang selalu saja, khilaf yang kecil mengusik
Bagai angin berhembus kencang, goyahkan kaki kita

reff:
Genggam tanganku jangan bimbang
Tak usahlah lagi dikenang
Naif diri yang pernah datang
Jadikan pelajaran Sayang
Dengar bisikanku oh Dinda
Coba lapangkan dada kita
Trima aku apa adanya
Jujur hati yang kita jaga


Mengapa selalu saja, khilaf yang kecil mengusik
Bagai ombak yang besar goyahkan kaki kita

reff:
Bila gundahmu tak menghilang
Hentikan dulu dayung kita
Bila kau ingin lupakan aku
Ku tak tahu apalah daya…



2 comments:

azah said...

ak pn jd suke lgu nie lepas ko suruh ak dgr dulu...
best...
bole lyn la lgu nie..
ak briye crik cord gtar lagu nie..
tapi ak xpndai main gtar lagi lgu nie...
hehehe

LeE said...

aku tingin nak blaja gak...tap aku tahu..aku xder bakat..huhuhuhu

Post a Comment