Akhirnya dpt juGak...



actually..yg dpt tu bukan akue...tp sape lagi klu bukan student2 aku nie...dorang nie dr dulu kempunan nak men bola time PJ..tp xpenah aku kasi...he3...bukan ape...yerla,kte cikgu praktikal kan..kena ikut ape yg ade lam buku la..wat time tu lect dtg observe tibe2 tak ke mati..mmg tiap2 kali time PJ aku akan pekakkan telinga jer...pastu mula la dorang tarik muka..ckp boring la..xbest la..mcm2....he3..pikir2 sian gak kt dorang..tp ape leh buat...ak xnak dorang nek kpala..wat time observe dorang wat hal nak men bola gak..mati aku...nasib la time observe ritu dorang ok...So,tuk terakhir kalinyer(cewah!ayat..) ak kasi dorng men bola...ape ag...menjerit dorang suker...kira ari nie dorang mmg dgr ckp r...suh warming up pon xbyk hal..dorang plak yg handle..klu sebelum nie jgn harap la..he3..pas jer abis time Pj,sume org puat ati...ade yg jupe aku ckp.. "sir,puah sir..muga buleh main key"..smbil sengeh kat akue.....

hurm...budak2 kan...akhirnya dpt jugak dorang men...

2 comments:

ZuH@iLieY said...

salam..
hehhe..
nice story..
tapi kalau aku la kan..
sedey gak la akhir2 cite tuh..
hm..
harap2 sy pun akn dapat kenangn manis camtu gak..
insyaALLAH

LeE said...

insyaallah...aminn..
(^_^)

Post a Comment