PaiPKu RoSak..


ntah cmner hujan xder ribut xder..tibe2 jer bocor paip kat umah aku..nak kata moto lalu kat ctu..xde la plak coz dok jauh..mmg xparking moto kat ctu..mula2 tu pening kepala jugak..yerla..mana penah wat keje2 paip memaip nie..he3..so,1st thing terpaksa la pinjam playar kak ti sebelah umah tuk tutup air tue dulu..kalu tak alamat melambung la bil air umah nanti...huhuhu..so,smalm aku and housemates wat operasi baiki paip tu(cewah!)..mula2 gali lubang tempat bocor tue dulu...tu keje apis..xtahu time bila ye wat..tup2 bila aku kuar umah da siap gali..he3..then,zaid lak potong kan paip yg bocor tue..ak keje amek barang jer lam umah..he3..then..pastu aku ngn bob ditugaskan g cr brg...1st kami g HOme U,cr paip tue la..xder..then g pantai timur plak..xder gak..last2 kedai cina tepi Bank kat cabang 3 tu jugak yg ade..cayalah!..ak rase motto kedai cina tu mesti.."segalanya ada di sini"..hahahah!ckp jer ape..sume ade..

then,blk tue..kami pon bertungkus lumus baiki bagaikan tukang paip profesional..hahaha!
thank god..sume nyer slamat....
d*_^b

4 comments:

ZuH@iLieY said...

wah..wah..wah..
mantap la..
nnti kalau ada probs ngn paip sy pnggil kamu je la eh
haha

LeE said...

hahahahah!kalu rase yakin lagi meyakinkan...no hal...he3...

uto laut said...

lee..aku rase sob gigit paip tu..dia kan makhluk jenis menggigit..hihihi..

LeE said...

tula...ak dh syak lama dh nie...cume xder bukti jer...huhuhu

Post a Comment