LepaS Azab Pertama...

budak2 ak yg sengal..


tepat pukul 8.45 pagi td...maka tamatlah azab pertama aku sempena praktikal kali nie..hahahah! pagi td..observe Maths..puan mahani yg observe..ntah la...kelas cm merapu jugak..xkisah sgt la yg penting dh abis..he3..budak2 kira ok la..ikut ckp gak..cume time grup activity bising skit...bila aku ckp dorang pon nak ckp..sengal gak!nasib bek puan xckp pe2 sgt..cume dia tegur resources aku bleh improve ag...pe2 pun aku puas la ngn keje aku..what u give u get back..so,satisfied with ur result...tu azab pertama...azab kedua nie ape lagi klu bukan research...huhuhuhu...byk ag aku blom settle nie....praktikal tggl lagi 3mggu ag..huhuhuhu..hope sempat la aku wat...pe2 pon..ak dh tak sabr nak abiskan study nih....he3...chaiyok2!!

6 comments:

lavenderpurple said...

xbosan..i like to read others blog..
xbek ckp student sengal tau..
sbb kte yg didik diaorg..
chaiyok 4 2weeks more prktkm.. ;)

LeE said...

he3...tq mis lavender..xder niat nak ckp dorang sengal..hik3...syg kt dorang...

ZuH@iLieY said...

heheh..
bukan depa yang sengal..
perangai budak2..besa la
hm..
tapi bguih la ang..
dapat handle.
tapi kan..
lecturer aku pnah cakap..
group xtvt kalau depa sebising mana pun xpa..
cume kene pandai control je..
kasi instruction awai2..
pastu depa dah clear, xda la terganggu xtvt..
(xtau la...ni theory...aku xpraktiskan theory ni lagi..)hehhehhehe

LeE said...

mmg betul...yerla..grup xtvt,kalu xbising tu yg pelik...tp kalu bising tahap cipan(melampau) pun xleh gak kan..he3..btl h theory tu..kena bg clear instruction..klu x,bising budak2 tu dok ty...the way kta bg instruction tu mmg penting..klu tak..hancos...tp tula..blja dr kesilapan dan pengalaman lalu...
(^_^)

ZuH@iLieY said...

iya..
aku pon kene blaja gak nih
ajar budak2 beso ni beza skit..
xtau la..

LeE said...

yerp!len plak pe'el nyer ngn budak sek men nie...pe2 pon..chaiyok2..!

Post a Comment