SesaTKah Akue???

sesatkah akue ini??
betul ker aku sesat??
tapi kenapa aku bleh sesat?
teruk sgtkah aku sampai bleh sesat mcm nie???
ya...ak kena trime hakikat...
ak mmg sesat...ya,aku sesat.......
sesat di HUSM!!!huhuhuhu...

smalam..g HUSM..lwat En.Ghani(dikir barat)....dh byk hari terlantar kat hospital sbb jangkitan paru2..pas puan mahani bgtau….aku bob ngn apiz g r melawat…actually, tula 1st time aku lwat org kt HUSM..sebelum nie penah smpai kat bhgian kecemasan jer..(time akue xcident)..mgkin kami bertiga nie ada masalah dyslexia smpaikan sesat dan terpaksa membaca peta sebyk dua kali?ntah la..tapi yg penting jumpa juga wad yg dicari…hope En. Ghani cepat sembuh hendaknyer…Insyaallah..Aminn..


pandangan KK Square (pasaraya baru bukak)dari wad 7 selatan


b4 turun lif

2 comments:

Ain said...

salam... salah satu ciri dyslexia ialah xtau bezakan arah. hang camner?

LeE said...

salam...tula...berlaku sedikit kecelaruan arah time bc peta..he3..

Post a Comment