SeDikit PenJelasan...

Salam tuk sume...
actually,xde pe2 pon..cume nak kasi sedikit penjelasan jer kat sini ttg blog aku ni..(rase cm wat press conference lak)

tuk pengetahuan sumer...ape yg korang bc kat lm blog aku nie..mmg aku yg tulis sendiri(xtermasuk la liriklagu kump the rain tu)klu benda tu bukan dtg dr aku sendiri ak akan tulis kat situ..
cume tuela..sesetengah tu ak tulis ape2 yg berlaku dalm idup aku..then,ade jugak benda2 yg aku wat cm blog ak bertarikh 22 april, 18 dan 19 may..bukan kisah idup aku cume..tapi benda tu hasil ak sendiri..xder niat nak tipu sape2..

for my next step(rase cm wat essay lak...demam xsaimen still ade ag)
ak kan cube bgtau wherether benda yg ak tulis pasnie benar or tak...

2 comments:

Ain said...

salam...
rentetan dari my comment ek...
never meant that, so sorry

LeE said...

hahahah!komen membina la...momantai lo..he3...

Post a Comment